Diskuse

Co je to buňka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji vám za velmi poučné a zajímavé čtení. S každým vaším novým textem si doplňuji své zastaralé vzdělání. Teď v důchodu mám z poznání největší radost. Opravdu potěšení. Především děkuji za váš čas, musí to dát hrozné práce, napsat to pro nás amatéry.R^

2 0
možnosti

Díky za pochvalu :-). Pár přátel mi říkalo, že ty první texty byly moc odborné a že bych měl být nejdříve obecnější. Tak jsem se vrátil k tomu, co to vůbec je buňka. Příště se asi ještě budu více věnovat principům buněčné signalizace a teprve pak se vrátím ke svým oblíbeným pochodům, jako je třeba regulovaná buněčná smrt, signalizace z receptorů růstových faktorů, regulace transkripce, regulace buněčného cyklu, apod. Doufám, že jurodiví náboženští fanatici dají teď nějakou dobu pokoj. Doktorát jsem konečně obhájil, takže mám teď o něco více času než na podzim, ale pokud ten článek nemá být slátanina, trvá mi docela dlouho. Je třeba ověřovat z různých zdrojů, apod. Ani se mi ty články nechce moc dělit, pohromadě a v celku dávají podle mě lepší smysl, ale pokud se vám to obtížně čte, řekněte a budu to zveřejňovat po částech...

0 0
možnosti

Je rychlá doba, lidi si možná radši přečtou pravidelný a krátký blog, klidně na pokračování. Pro mě osobně je milé, když je ve věcech, které čtu, jen jedna věc, kterou si chci zapamatovat. To povyšuje takové články na zábavu, ne námahu. R^ Člověk má pak pocit, že se něco dozvěděl a že dobře investoval čas. (Sama se tím v blozích někdy neřídím, respektive často, protože chci dostat do blogu hodně obsahu.)

Když budete dělat blogy na pokračování, lidi si vás abonují a budou se pravidelně těšit na vaše nové blogy - a vy nemáte tolik práce naráz. R^

1 0
možnosti

R^ Skvělé!! Jako vždy, moc díky. R^

0 0
možnosti
Foto

Výborné opáčko a rozšíření obzoru R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Buněčný biolog se zájmem o historii i veřejné dění. Vášnivý turista a člen ODS. ------- V tomto blogu bych rád popularizoval přírodní vědy, protože když občas vidím seznam článků v rubrice Věda, mám dojem, že by jí slušel jiný název, například "Dojmy, okultismus a mimozemšťané". Čest světlým výjimkám.

† únor 2021

Seznam rubrik