Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Díky za to, že uvádíte na pravou míru místní manipulativní blogy pana Chaloupky a podobných fanatiků. R^

Jejich nelogické výplody přímo urážejí vědu a práci všech těch statisíců opravdu znalých lidí, kteří tématu věnovali svůj život, čas a píli.

5 0
možnosti

Včera jsem si zadiskutoval pod blogem pana Víta, který je přesvědčen, že podle Bible je původním jazykem lidstva hebrejština. Objevil se tam i pan Siemko a pokusil se mu zase jinými vývody z Bible dokázat, že to nemohla být hebrejština. Dohadovali se nad jednotlivými biblickými postavami, které žily jak před zmatením jazyků tak po něm, zda potom mluvily stejným jazykem jako předtím. Pro vnějšího pozorovatele takováto debata působí dost bizarně, tak jsem jim to tam napsal. Protože Bible není román a je v ní plno nepřesností, nelogičností či leccos chybí, mohou si tam přimyslet cokoli. Ovšem kromě evoluce, jak se zdá (a důvod jsem vysvětlil na konci tohoto blogu). Pan Siemko později večer zveřejnil vlastní blog, kde svou fantazii rovněž předvedl. Citoval z Nového Zákona větu, podle níž může být pro Boha jeden den jako tisíc let, a z toho dovozoval, že 6 dní stvoření mohlo být šest různých period. Potom se rozepsal, že po samotném stvoření Země a předtím, než Bůh začal tvořit pevninu a živé tvory, ještě mohla být hodně dlouhá mezera. Pan Siemko do ní zasadil líté bitvy mocností na straně Boha a na straně jeho odpůrců. Během ní už na Zemi byl stvořený život a zlé bytosti ho deformovaly do podoby strašlivých masožravých obrů. V důsledku těch bitev mnoho druhů vymíralo, a to jsou dnešní zkameněliny. Po závěrečné bitvě, v níž bylo zlo konečně svrženo, zůstala Země pustá a pokrytá vodou. Takže další stvoření, které už je popsáno v Bibli, na rozdíl od tohoto příběhu, byla pouhá rekonstrukce. Půvabné, že? Nedalo mi to a pana Siemka jsem se zeptal, že když byli živí tvorové tvořeni opakovaně a zase vymírali, proč to nemohlo být evolucí. Ukázalo se, že jsem asi zabrnkal na nějakou jeho bolavou strunku, protože mi smazal téměř všechny příspěvky s tím, že jsem troll. Smazal mi dokonce i příspěvky, v nichž jsem mu připomínal, že i podle něj pro Boha může být jeden den jako tisíc let či ještě více, takže by na evoluci bylo dost času - dokonce smazal doslovnou citaci svého textu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 840x
Buněčný biolog se zájmem o historii i veřejné dění. Vášnivý turista a člen ODS. ------- V tomto blogu bych rád popularizoval přírodní vědy, protože když občas vidím seznam článků v rubrice Věda, mám dojem, že by jí slušel jiný název, například "Dojmy, okultismus a mimozemšťané". Čest světlým výjimkám.

† únor 2021

Seznam rubrik